Trump, mój ojciec i ja
Dokument pokazuje rodzinę Reffittów. Po szturmie na Kapitol Jackson zeznaje przeciw ojcu. Guy trafia do więzienia, a w domu wybucha konflikt: matka i siostry wspierają ojca, syn staje się celem pogróżek. Historia pokazuje, jak ekstremizm i podziały polityczne niszczą więzi rodzinne i dzielą Amerykę.