Carlos Piñana & Ensemble
Our musical journey in the footsteps of the oud takes us all the way to Andalusia at the historic crossroads of Arab, Jewish and Christian cultures. Spanish guitarist Carlos Piñana blends traditional flamenco with modern virtuosity in his music.