Aloe Blacc
For Aloe Blacc, a song is more than just a track. Both a producer and performer, he combines funk, soul and political engagement in songs such as ‘I Need a Dollar’ and ‘The Man’. He is a musician who has mastered groove and the art of making bodies and minds dance.