Bad Omens - Hellfest 2026Landmvrks
Formed in Marseille in 2014, Landmvrks have quickly established themselves as one of the spearheads of the European metalcore scene. Blending powerful riffs, ultra-effective breakdowns and catchy choruses, their live show is explosive, their delivery heartfelt.