This is Orson Welles
Considered one of the greatest and most influential filmmakers of all time, Orson Welles made his mark on 20th century cinema like no other. This documentary investigates Welles’ personal life and long career with interviews with his eldest daughter Chris and friends such as Peter Bogdanovich as well as filmmakers including Martin Scorsese.