Oto Orson Welles
Niezrozumiany geniusz, wielka gwiazda upadły anioł Hollywoodu – Orson Welles odcisnął swoje piętno na amerykańskiej kinematografii, jak nikt inny. O wielkim artyście opowiadają jego przyjaciele jak Peter Bogdanovich, najstarsza córka Chris i wybitny reżyser Martin Scorsese.