Twin Peaks: The Return (12/18)
25 years after the end of the second season, David Lynch and Mark Frost continue the mystery of Twin Peaks in a multi-layered and fascinating third chapter. Episode twelve: the FBI's special cases team expands, while Laura Palmer's mother senses a threat approaching...