Twin Peaks: The Return (11/18)
25 years after the end of the second season, David Lynch and Mark Frost continue the mystery of Twin Peaks in a multi-layered and fascinating third chapter. Episode eleven: Bill Hastings leads the FBI team to the place where he met Major Briggs...