Twin Peaks : The Return (10/18)
25 years after the end of the second season, David Lynch and Mark Frost continue the mystery of Twin Peaks in a multi-layered and fascinating third chapter. Episode ten: Richard Horne tries to escape from the police after his accident; the Mitchum brothers track down Dougie Jones...