Save Me - Season 1 (6/6)
Convinced that his daughter has been kidnapped by a paedophile ring, Nelly leads his own investigation to find her. A thriller created and starring Lennie James (The Walking Dead). Episode six: Nelly calls one of the pub regulars to account; Melon seems to have found a way to get Jody back, but at what price?