Save Me - Season 1 (4/6)
Convinced that his daughter has been kidnapped by a paedophile ring, Nelly leads his own investigation to find her. A thriller created and starring Lennie James (The Walking Dead). Episode four: Claire and Nelly break into a house in Streatham and make a terrible discovery...