The Split: Barcelona (1/2)
The characters from the brilliant series 'The Split', which centres on a family of London-based divorce lawyers, head to Catalonia for a two-part epilogue that explores, as always, the themes of love and passing on a legacy. Part One: Hannah attends her daughter’s wedding, where she happens to bump into a former lover.