Klaus Mäkelä and Gustavo Dudamel in concert
The Philharmonie de Paris celebrates its tenth anniversary and invites Klaus Mäkelä and Gustavo Dudamel for a concert that shifts in tone from modernism to impressionism, featuring works by Boulez, Beethoven, Poulenc, Mussorgsky and Ravel.