The Man Who Thought Life
Steinmetz can create life with his thoughts, but his creations keep disappearing. Desperate, he turns to famed brain surgeon Max Holst for help. When Holst refuses, Steinmetz uses his powers to conjure a duplicate of the doctor – setting off a strange and unsettling chain of events.