Lili Marleen
In 1938, German singer Willie falls for Jewish composer Robert in Zurich, Switzerland. As her fame soars back in Nazi Germany with the song “Lili Marleen”, their love becomes impossible. Torn between her status as a rising star and his resistance efforts aiding refugees, their story unfolds against the backdrop of war and suspicion.