Why Not?
Alexa, Fernand, and Louis form a tender yet unconventional trio in a quiet suburban home. Fleeing failed marriages and societal expectations, they build a life rooted in love and mutual support. But their unorthodox arrangement stirs suspicion, especially from a curious police inspector whose own life is about to change in unexpected ways.