Mikko Franck
After ten years of loyal service at the helm of the Orchestre Philharmonique de Radio France, Mikko Franck is flying off to new musical horizons. Before bidding farewell, the conductor and the ensemble offer us a final concert, featuring pianist Jean-Yves Thibaudet.