Malta at the Cutting Edge of Tuna Farming
The global demand for sushi has fueled Malta's economy, transforming the island into a hub for bluefin tuna farming. This phenomenon not only drives local growth but also highlights the intersection of tradition, innovation and the pressures of globalised food trends.