Malta: Jak działają największe farmy tuńczyka w UE?
Globalny popyt na sushi napędził gospodarkę Malty, przekształcając wyspę w centrum hodowli tuńczyka błękitnopłetwego. Zjawisko to nie tylko napędza lokalny wzrost, ale także pokazuje skrzyżowanie tradycji, innowacji i wpływu globalnych trendów żywieniowych na świat.