Re: New Ideas for Safer Cities
City life can feel unsafe with dimly lit parks, rough neighbourhoods and uncivil behaviour. Some city authorities are introducing new measures to reassure residents. This report looks at measures in Berlin, Vienna, Munich and Bremen.