Rosehaven - Season 4 (8/8)
Emma and Daniel are single again, sharing a flat, and still working as estate agents…. The fourth season of Rosehaven, is as hilarious and powerfully addictive as ever. Episode eight: Property tycoon Donovan sets his sights on Rosehaven.