Rosehaven - Season 4 (5/8)
Emma and Daniel are single again, sharing a flat, and still working as estate agents…. The fourth season of Rosehaven, is as hilarious and powerfully addictive as ever. Episode 5: He just wants to buy ice creams for his colleagues on a hot day, but Daniel is out of luck...