Rosehaven - Season 4 (7/8)
Emma and Daniel are single again, sharing a flat, and still working as estate agents…. The fourth season of Rosehaven, is as hilarious and powerfully addictive as ever. Episode seven: On Emma's birthday, Daniel has to do his girlfriend a favour.