Rosehaven Season 4 (3/8)
Emma and Daniel are single again, sharing a flat, and still working as estate agents…The fourth season of Rosehaven is as hilarious and powerfully addictive as ever. Episode three: Barbara is annoyed by Emma and Daniel's indulgence of their tenants; Daniel has to help his old enemy Bruce...