Rosehaven Season 4 (4/8)
Emma and Daniel are single again, sharing a flat, and still working as estate agents…. The fourth season of Rosehaven, is as hilarious and powerfully addictive as ever. Episode four: Barbara shines at a conference of Tasmanian estate agents, and is approached by a rival agency...