Georgia’s Battle for Democracy
In Tbilisi, protesters march with EU flags and banners proclaiming "Georgia chooses the EU", challenging election results they see as fraudulent. Accusing the pro-Russian ruling party of undermining democracy, opposition voices demand closer ties with Europe. The movement reflects a nation's struggle between East and West, hope and uncertainty.