Pakistan: Beauty on Borrowed Time
Mountains of the North focuses on the magnificent wildlife of Pakistan’s highest region and the people sharing this precipitous landscape. It’s home to the world’s second-highest peak and many rare and charismatic species, including snow leopards, Himalayan brown bears, and the world’s largest wild goat, the markhor.