Michael McGrath: The European Interview
Far-right forces are making headway in the EU. Hungary is regularly fined for non-compliance with EU legislation. Meanwhile, the Trump administration is trying to undermine the European Union. The EU's fundamental values - the rule of law, democracy and justice - are under increasing pressure. We had the opportunity to discuss these issues with Michael McGrath, the European Commissioner for Democracy, Rule of Law, Justice and Consumer Protection during an interview at the European parliament.