Ukraina: Zełenski pod presjąWywiad z Michaelem McGrathem
Skrajna prawica rośnie w siłę w Unii Europejskiej. Podstawowe wartości Unii – państwo prawa, niezależne sądownictwo, demokracja – są pod coraz większymi atakami zewnętrznymi i wewnętrznymi. Donald Trump próbuje sabotować unijne regulacje dotyczące amerykańskich gigantów technologicznych, a na Węgrzech rząd Viktora Órbana otwarcie ignoruje unijne prawodawstwo. O tym wszystkim rozmawiamy z z Michaelem McGrathem, komisarzem do spraw demokracji, wymiaru sprawiedliwości i praworządności.