Tattoos: Art on Skin
Tattoos are hugely popular: More than one in five Europeans aged between 18 and 35 has at least one tattoo. In the mountains of Switzerland, renowned tattoo artist Filip Leu tells us how this traditional craft, which was for long a marginal practice, has become recognised as a veritable form of art.