Kumbh Mela: The World's Biggest Gathering11 min
Kumbh Mela is the largest pilgrimage of the Hindu religion. This major event in northern India, which is unrivalled anywhere else in the world, also serves Prime Minister Modi's Hindu nationalist discourse.