The Unicorn: A Cultural History
One of the most famous mythical creatures has roamed our cultural history for centuries. Over the course of time, the unicorn has symbolised many things: Healing, destruction, innocence, and even queerness. This documentary goes in search of the unicorn. Why does this creature fascinate us so?