Is It True that...
According to a widely believed story, the vibrator was the brainchild of male doctors who wanted to treat hysteria with orgasms. But behind this medical origin story lie not only bizarre errors but also aggression. Female pleasure was long considered dangerous, especially when women discovered it for themselves.