Vibratorul a fost inventat pentru plăcerea femeilor?
Potrivit unei povești populare, vibratorul a fost creația unor medici bărbați care doreau să trateze "isteria" cu orgasme. În spatele poveștii acestui dispozitiv cândva "medical" se află nu numai erori curioase, ci și intruziuni și agresiuni crude. Pentru o lungă perioadă de timp, plăcerea a fost considerată periculoasă, mai ales atunci când femeile au descoperit-o singure.