Imre and Marne van Opstal: Heart Drive
Virtuoso Canadian company Ballet BC unleashes passions in Heart Drive, a contemporary show of magnetic sensuality choreographed by Dutch duo Imre and Marne van Opstal. The Théâtre National du Luxembourg plunges into a nocturnal atmosphere, on the border between rave and satanic ritual, where the performers move like strange creatures.