Johan Inger: PASSING
Swedish choreographer Johan Inger orchestrates the breathtaking fresco PASSING, highlighting the technical virtuosity and expressiveness of Ballet BC. At the Théâtre National du Luxembourg, the intertwined destinies of a group of individuals are recounted, taking us through the turmoil of the human experience.