Mehdi Walerski: Silent TidesThéâtres de la Ville de Luxembourg
Voluptuous gestures and poetry unfold in Silent Tides for two performers from the leading contemporary company Ballet BC. Its director, choreographer Medhi Walerski, is at the helm of this duet in which emotions unfold in the ebb and flow of movement. A moment out of time, bewitching the Théâtre National du Luxembourg.