End War or Build Peace?
Through eyewitness testimonies and numerous archive images, this documentary delves into the negotiations that marked the history of diplomacy in the late 20th and early 21st centuries: the achievement of a real but fragile peace in Colombia and South Africa, the failure of an inclusive peace process in Afghanistan and the stalemate in the Israeli-Palestinian conflict. How can we end war and build peace?