In My Skin - Season 1 (4/5)
This tragicomic Welsh coming-of-age story deals with the trials and tribulations of one teenager’s difficult life. Episode four: Bethan struggles to keep her family together and finds herself overwhelmed by Poppy's toxic friendship.