In My Skin - Season 1 (3/5)
This tragicomic Welsh coming-of-age story deals with the trials and tribulations of one teenager’s difficult life. Episode three: Bethan's relationship with Poppy is met with hostility from her friend Lydia. Trina returns to the family home.