Enver Hoxha's Paranoid Dictatorship
They are the excesses of a dictator who was determined to make his country one of the most isolated nations in the world. At the height of the Cold War, the Stalinist leader Enver Hoxha dotted Albania with hundreds of thousands of bunkers to resist an invasion that never came.