Marilyn Monroe: Fame at any Price (2/3)
The story of the rise of the ambitious Marilyn Monroe. Episode 2: In 1947 Fox does not renew her contract. The young actress is determined to succeed: She changes her name and gets stuck into learning the craft of dancing, singing, and performing on stage and screen.