Marilyn Monroe: Fame at any Price (3/3)
The story of the meteoric rise of Marilyn Monroe, an icon of cinema. Final episode: In 1955, at the height of her fame, Marilyn Monroe starts her own production company in New York; She wants to take control of her career and choose more complicated and satisfying roles.