Slavic Beauty: Am I Good-Looking?32 min
What is beauty? Ignoring Western diktats, young Eastern Europeans are creating their own vision of beauty. On Tiktok, young women celebrate the "Slavic look" : glamorous fur coats and hats with bright red lipstick. In Armenia, the size of women's noses is a controversial topic, while in Bulgaria plastic surgery is all the rage.