Dessous des images 2026 (68/110)
When pictures of Kim Jong-un's daughter Ju-ae emerged, they caused a sensation amongst the North Korean public. Many young women began to imitate her hairstyle and outfit, a practice that was promptly banned by the totalitarian authorities.