Paralympics: Getting the Public Excited11 min
In April 2024 many tickets for the Paralympic Games in Paris remained unsold, even though they are significantly less expensive than tickets for the Olympic Games. To get the French public excited about the Paralympics, a major advertising campaign was launched on billboards, on television, and online.