Paraolimpiada: zapomniane igrzyska11 min
Jak przemówić do publiczności, by zachęcić ją do oglądania Igrzysk Paraolimpijskich? Jak przełamywać tabu i walczyć z dyskryminacją osób niepełnosprawnych? Jaką rolę w tym wszystkim mogą odegrać obrazy i filmy?