United-Kingdom: Between Trump and the EU
Despite the warrant issued by the International Criminal Court, Vladimir Putin was not arrested when he landed in Mongolia. This visit is a reminder of the historic link between Moscow and Ulan Bator, but also highlights Vladimir Putin's isolation in world politics.