Gregory Peck - Filmstar and Gentleman
A legend of the golden age of Hollywood, Gregory Peck (1916-2003) led a glittering career in film working with great directors: Alfred Hitchcock, Elia Kazan, Raoul Walsh, Vincente Minnelli and many more. This documentary follows the life and career of an actor of rare charm and strong political convictions.