The Split (5/6)
How can you live without each other after years of living together? With its meticulous direction and flawless performances, the final season of this bittersweet British series reveals a new side to Hannah Stern. Episode five: whilst the holidays are far from relaxing, they might bring Hannah and Nathan closer together.